Ens alegra que vulguis treballar amb nosaltres. En un nou procés de selecció, un cop rebuda la teva candidatura, i en el cas de considerar-la idònia, ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

 

L'Associació EDAI desplega activitats que vetllen pel benestar dels infants i llurs famílies.

La nostra Associació vol seguir desenvolupant i consolidant els pilars de funcionament i pràctica professional que l'han guiat fins al present: atenció de qualitat, rigor teòric/tècnic, integració clínica-recerca i innovació metodològica.

En aquest cas L'Associació oferta una vacant en la funció d’auxiliar administratiu/va.

Requisits:

  • Cicle Formatiu de Grau superior en Administració o Finances
    | Grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) o cursant l’últim any.

Valorable:

  • Estades professionals/acadèmiques a l’estranger.
  • Experiència mínima d'un any en tasques similars.

Competències:

  • Tenir motivació per la feina i els projectes que desenvolupa la institució.
  • Tenir alta capacitat d’organització i planificació.
  • Ser reflexiu/va.
  • Capacitat de resolució de conflictes.
  • Tenir iniciativa, persona resolutiva.
  • Ser flexible, tenir capacitat d’adaptació i tolerància als canvis.
  • Tenir capacitat d’observació i escolta activa.
  • Tenir capacitat de ser assertiu/va.
  • Bona gestió de les emocions pròpies i alienes.
  • Tenir capacitat de contenció.
  • Tenir tolerància a la frustració.
  • Tenir capacitat d’autocrítica.
  • Empatia.
  • Capacitat per treballar en equip.
  • Persona polivalent.
  • Saber treballar en contextos amb pressió assistencial.
  • Coneixement de noves tecnologies.

Rol i responsabilitats:

  • Suport a l’agenda i programació de visites dels professionals del centre.
  • Recepció telefònica i presencial al centre.
  • Arxiu de factures i control de la despesa del centre.
  • Compres de material del centre i control de la despesa.
  • Control i seguiment de les factures.
  • Organització de la documentació del centre.
  • Resolució i seguiment d’incidències.
  • Gestions amb proveïdors.
  • Suport en la gestió de personal i en concret amb la gestió dels alumnes de pràctiques.
  • Comunicació Interna.
  • Suport logístic.
  • Participació en reunions de gerència.
  • Configuració accessos de nous professionals.

Comentaris finals

Es descriuen les funcions d'una forma àmplia i genèrica, convindrà concretar totes aquestes tasques en reunions presencials. Tant el nombre d'hores com les atribucions estan subjectes a canvis o modificacions d'acord comú.

Actitud proactiva i emprenedora. Formació continuada en anglès.

Es faran signar clàusules específiques.

 

Més informació:

Equip de Recursos Humans

rrhh@edai.eu


 

En aquests moments no hi ha vacants disponibles.
En aquests moments no hi ha vacants disponibles.