L'Associació EDAI desplega activitats que vetllen pel benestar dels infants i llurs famílies.
La nostra Associació vol seguir desenvolupant i consolidant els pilars de funcionament i pràctica professional que l'han guiat fins al present: atenció de qualitat, rigor teòric/tècnic, integració clínica-recerca i innovació metodològica.
En aquest cas L'Associació oferta una vacant en la funció d’auxiliar administratiu/va.
Requisits:
- Cicle Formatiu de Grau superior en Administració o Finances
| Grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) o cursant l’últim any.
Valorable:
- Estades professionals/acadèmiques a l’estranger.
- Experiència mínima d'un any en tasques similars.
Competències:
- Tenir motivació per la feina i els projectes que desenvolupa la institució.
- Tenir alta capacitat d’organització i planificació.
- Ser reflexiu/va.
- Capacitat de resolució de conflictes.
- Tenir iniciativa, persona resolutiva.
- Ser flexible, tenir capacitat d’adaptació i tolerància als canvis.
- Tenir capacitat d’observació i escolta activa.
- Tenir capacitat de ser assertiu/va.
- Bona gestió de les emocions pròpies i alienes.
- Tenir capacitat de contenció.
- Tenir tolerància a la frustració.
- Tenir capacitat d’autocrítica.
- Empatia.
- Capacitat per treballar en equip.
- Persona polivalent.
- Saber treballar en contextos amb pressió assistencial.
- Coneixement de noves tecnologies.
Rol i responsabilitats:
- Suport a l’agenda i programació de visites dels professionals del centre.
- Recepció telefònica i presencial al centre.
- Arxiu de factures i control de la despesa del centre.
- Compres de material del centre i control de la despesa.
- Control i seguiment de les factures.
- Organització de la documentació del centre.
- Resolució i seguiment d’incidències.
- Gestions amb proveïdors.
- Suport en la gestió de personal i en concret amb la gestió dels alumnes de pràctiques.
- Comunicació Interna.
- Suport logístic.
- Participació en reunions de gerència.
- Configuració accessos de nous professionals.
Comentaris finals
Es descriuen les funcions d'una forma àmplia i genèrica, convindrà concretar totes aquestes tasques en reunions presencials. Tant el nombre d'hores com les atribucions estan subjectes a canvis o modificacions d'acord comú.
Actitud proactiva i emprenedora. Formació continuada en anglès.
Es faran signar clàusules específiques.
Més informació:
Equip de Recursos Humans